Google Website Translator Gadget

miercuri, 15 ianuarie 2014

Invitație la teatru

Teatrul Național ”Vaseile Alecsandri” din Iași
         Simțeam nevoia să mai scriu ceva pe blog... Am profitat de ocazie că am primit pachet de acasă, și m-am apucat de scris! 
         Sincer acum îmi trece prin minte cum am ajuns eu într-o seară la teatru, la o super piesă, ”Gravidele”.  Noroc de pontul trimis prin sms de cel caruia îi și mulțumesc enorm! Nu mai povestesc deloc că a nins, că am întarziat pentru că mi-a fost foame, că nu am nimerit din prima locația, că s-a ținut într-o cafenea, că au întarziat actorii (peste 40 de minute), că am fost invitați de la masă în sală în limba engleză de o romancă... Că am fost în sală fară să plătim consumația, dar pe care am onorat-o înainte să plecăm (fiind cetățeni model).
         Despre piesă: comedie cu 3 tineri actori, de altfel foarte talentați, cu vocație, aș avea curajul să zic. Pregătiți! Jos pălăria! Publicul preponderent format din străini (cehi), curios că, cu toate că nu au înțeles o iotă, nefiind tradusă, au fost amuzați de gesturile actorilor pe tot parcursul acesteia.
         Ionuț, colegul meu, de altfel un devorator colosal de cultură teatrală, care m-a însoțit la această piesă s-a simțit mai mult ca perfect, a fost amuzat enorm de evoluția actorilor, cred că și din cauza cehilor. S-a fript și cu ceaiul pe care îl comandase cu câteva secunde înainte să înceapă piesa. O fi și asta (râsul) o strategie în a-și face ventilație bucală pentru a reduce inflamația termica.
         Eu, limfatic din fire, din cauza oboselii postinsomnie, am sorbit înainte de piesă o cola cu lămaie, și nu am înțeles deloc de ce barmanul mi-a pus gheață, fiind o temperatură scazută, sau na, nu avea termometru, sau nu știe să-l citească.
         Mai iau o gură de vin... pardon apă... că vinul s-a terminat...
         Ar trebui să mă apuc de proiect, luni îl prezint și am și colocviu, dar puțin îmi pasă, am timp. În seara asta mai merg la încă o piesa de teatru, tot comedie și sper să fie la fel de bună sau de ce nu, chiar mai bună decât cea anterioară.
         Vă aștept la teatru, dar să stiți că sub nici o formă, cultura nu se face în masă!!!


C.R.E. - 12.12.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină