Google Website Translator Gadget

vineri, 22 februarie 2013

Când nu știi, mai bine „Taci!"




Încep cu o scurtă prezentare a mea... Sunt un nimic în univers, pe Pământ, intr-un continent și un anonim într-o țară, într-un județ, într-o universitate, dar un fițos și insurpotabil pentru întreg anul facultății unde învăț. Insuportabil sunt, dar fițos, sincer, n-am motiv să fiu.
Să trec totuși la ceea ce am de spus. Am început facultatea în 2008. Toate bune și frumoase până când ai mei colegi se lăudau care mai de care la ce liceu au învățat, ce cunoștințe au în chimie, biologie și chiar în cunoștințe. Mă simțeam cel mai prost din tot Copoul și acest lucru m-a debusolat și am ratat și primul examen din viața mea de student, și multe altele.
Scuze trebuie să trec la subiect. Am început semestrul II al anului I, am prins încredere în mine și am fost martor la ceea ce voiam să spun, dar nu pot trece la subiect dacă nu mă pierd în detalii.
Laboratorul de Anatomie, săptămăna a IV-a, test din capitolul Splanhnocraniul. Pe masa de examinat erau o sumedenie de piese anatomice numerotate. Ceea ce trebuia să facem noi era sa spunem ce corespunde numărului bulinei pe care îl rostea D-na Prof. Dr. @#$%^&*. Unei colege i-a picat bulina x, care corespundea unei secțiuni sagitale printr-un  splanhnocraniu de iepuraș. Răspunsul colegei mele, foarte sigură pe ea si foarte mândră, a fost ca vede o secțiune sagitală prin capul de pasăre - GALINACEU”.
După această experiență mi-am dat seama că mi-am facut o imagine greșită de mine și am prins tupeu. Așa că am să mai dau din casă niște perle.
Anul I, semestrul II, test la Anatomie, nu mai știu săptămâna, capitolul Aparatul urogenital, de această dată dascăl ne era Dl. Dr. @#$%^&*.  Pe masa de examinat erau, ca de obicei, multe piese, la fel, cu bulinuțe și numere. Colegei mele “Y” i-a picat bulinuța corspunzătoare rinichiului drept de cal ce are, bine știuta, formă de cord. În neștiința de cauză, mi-a facut semn cu ochiul și a dus privirea către organ cu intenția să-i șoptesc. Eu fiind cu suflet mare i-am dat răspunsul corect. Voind să mă verifice dacă o mint, m-a întrebat: “De unde ți-ai dat seama?”
Să nu par a fi cel ce vede scama din ochiul celuilalt, dar bârna din ochiul său ba, am să prezint si o mică confuzie de a mea.
Anul II, semestrul II, test la Creșterea animalelor, D-na Asist. Dr. @#$%^&* a împarțit bilețelele cu subiecte întregii subgrupe. Norocos fiind am picat pe subiect, dar colegul meu, din păcate, nu a fost pregătit. La fel, având un suflet mare am incercat să îl ajut. Pe bilet avea un subiect în care trebuia sa descrie rasa Huțulă, mie mi s-a părut ca seamană cu oaia, așa că am facut-o de oaie la propriu și i-am zis ca este oaie pentru producția de lână. Mea culpa, săracul a luat 4 (patru) pentru că era de fapt CAL. Chiar imi pare rău colega!

C.R.E.         

Articol apărut  în revista Facultății de Medicină Veterinară din Iași - 2011

Un comentariu:

  1. Nu poti fi ceea ce vor toti...daca esti TU, E PERFECT! Si stii ce e intersant? Cei care se cred mai prejos decat ceilalti,nu pe buna dreptate, tocmai aia sunt oamenii care ajuta societatea prin ceea ce sunt! "După această experiență mi-am dat seama că mi-am facut o imagine greșită de mine și am prins tupeu".Fiecare ar trebui sa aiba o doza de optimism si sa creada ca originalitatea e SUPER si ceea ce esti te ajuta sa fii un geniu in felul tau! "Să nu par a fi cel ce vede scama din ochiul celuilalt, dar bârna din ochiul său ba, am să prezint si o mică confuzie de a mea." -> si asta e valoarea unui om, sa iti dai seama k nu esti perfect si mai ales sa o recunosti in fata altora! Asta caraterizeaza omul!

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină