Google Website Translator Gadget

miercuri, 7 noiembrie 2012

Veste



        - Când primeși o veste sufletul îți crește ca un cozonac. 
        - Dar dacă aceasta este negativă? 
        - Îți lasă o leziune precum dangalizarea, trece dar semnul ei va rămâne!

         Unii ar spune că niciodată nu vei avea ocazia să vezi un bărbat plângând. Dar cum și Dan Bitman exprimă în melodia sa, sunt total deacord  Și băieții plâng câteodată"; după Societatea Germană de Oftalmologie, femeile plâng în medie de 30-64 ori/an, iar bărbații de 6-17 ori/an.

         O zi normală de școală, cursuri multe, orele trec, greu ...

         Primesc un mesaj. Nu doar citirea lui, ci și ceea ce exprimă, a revărsat o avalanșă de stări care mi-a cutremurat sistemul emoțional.  
         <<O energie calorică îmi învăluie obrajii, apoi tot corpul. Nu mai aud și nu mai mă pot gândi la nimic. Se interpune o ceață densă, iar ochii îmi joacă în lacrimi, acestea se adună, îmi inundă fața. Încerc să mă controlez, de obicei reușec, acum nu... >>


C.R.E.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină